Ankieta po sezonie

Jaki był Twój ulubiony Maraton Kresowy w sezonie 2017? Nie pytamy tylko o profil trasy, gdyż nie wszędzie teren oferuje duże przewyższenia.  Ciekawy wyścig może być także na płaskim terenie, w atrakcyjnych turystycznie miejscach, z piękną i dziewiczą przyrodą. Dwa wyścigi mamy poza granicami Polski, gdzie niezwykle ważne są spotkania wielokulturowe. Można wybrać wiele imprez.

Pytamy także o Wasze oczekiwania co do trudności i długości tras oraz o zamierzania na następny sezon. Oczywiście chodzi o ujęcie statystyczne. Pytania są niezależne. Trzeba pod każdym pytaniem nacisnąć „głosuj”, aby odpowiedź została zapisana w każdej ankiecie

[yop_poll id=”6″ show_results=”1″] [yop_poll id=”7″ show_results=”1″] [yop_poll id=”8″ show_results=”1″] [yop_poll id=”9″ show_results=”1″]

UWAGA: Komentarze mile widziane. Ankiety będą aktywne do końca listopada, aby wszyscy zdążyli. Swoje uwagi, spostrzeżenia i propozycje kierujcie na mail: biuro@maratonykresowe.pl

Comments

  1. Maciej

    Moim zdaniem dziwne jest liczenia punktów do klasyfikacji drużynowej, punkty powinny być brane z wyników OPEN KOBIETY I MĘŻCZYŹNI a nie oddzielnie.
    Druga sprawa to brak wyników Open K+M na stronie internetowej.

    1. admin

      Taki sposób byłby niesprawiedliwy dla kobiet, gdyż de facto musiałaby się ścigać z mężczyznami. Gdybyśmy poszli tym tropem, to należałoby zlikwidować oddzielne klasyfikacje dla kobiet…

    1. admin

      Każdy sposób ma wady i zalety. Nawet tak kiedyś robiliśmy, ale gdy wjeżdża grupa, to ciężko wręczyć wszystkim zawodnikom. Poza tym, zawodnicy gubią karteczki, gdyż myją się, przebierają. Raczej zostaniemy przy sprawdzonych rozwiązaniach

  2. grzeh

    Moja sugestia, ze względów bezpieczeństwa – zwiększyć ilość sektorów. W 4 sektorze startuje tłum i bywa niebezpiecznie, dobrze by go rozbić na jeszcze dwa. Przykładowo na Mazovia jest 11 sektorów ..

    1. admin

      W stosunku do ilości zawodników mamy podobne proporcje, przy czym u nas dystanse startują oddzielnie. Miniony sezon był bardzo dobry pod względem bezpieczeństwa. Szczęśliwie wypadków było naprawdę mało. Ostatni sektor jest największy, ale też szybkości są dużo niższe niż w pierwszych sektorach. Najszybszy zawodnik czwartego sektora jest o 25% wolniejszy niż najlepszy zawodnik. Oczywiście jeśli w sposób istotny wzrośnie ilość zawodników, to zwiększymy także liczbę sektorów.

Dodaj komentarz