Team dla początkujących

Forum Maratonów Kresowych - sezon 2012

Team dla początkujących

Postprzez jacek.rower » 03 Lip 2012, 22:56

Witam

Jestem początkującym "maratończykiem". Mój pierwszy start w maratonie to Białystok 2012. Wynik, który uzyskałem nie był fascynujący, ale sam start i kontakt z innymi rowerzystami odrodził moją dawną miłość do roweru.
Dlatego poszykuję osób, które jak ja zaczynają starty w maratonach, mają żony ,dzieci i inne problemy życiowe, ale chcą choć trochę oderwać się od szarej rzeczywistości. Proponuję wspólne wyjazdy na maratony, na razie może kresowe i wspólne treningi (nawet raz w tygodniu byłoby miło). Planuje straty we wszystkich edycjach maratonów kresowych poza Białorusią. Póki co dysponuje samochodem na 8 osób, po modyfikacjach przyczepki rowery bez zdejmowania kół jechały by z tyłu. To na tyle.
Czekam na pozostałą 7.

Do zobaczenia w Łomży
Jacek
jacek.rower

Re: Team dla początkujących

Postprzez trustprezes » 04 Lip 2012, 17:21

Cześć
napisz czy masz konto na fb
jeśli tak to wyślij mi zaproszenie pogadamy co i jak można wykombinowac

bardzo mi sie podoba pomysl wspólnych treningów

tym bardziej że mam żonę i dziecko i mało czasu na rower (ni elicze treningów po 21 w nocy:)

Tomek Suhak
trustprezes

Postprzez jacek.rower » 05 Lip 2012, 21:54

Niestety nie ma mnie na fb, jestem z tych starej daty i wolę spotkania na rowerze. Proponuję jutro wyjazd na trening rowerowy. Mam swoją trasę w lesie pod Jurowcami. Trochę własnych ścieżek i trochę trasy z maratonu Langa. Planuję wyjechać między 17 a 18 i tak na 1,5 do 2 godzin. Napisz jak coś tutaj a ja przeczytam przed wyjazdem. Mogę podjechać w twoje rejony i potem pojedziemy razem. A jak nie to spotkamy się pewnie w Łomży. Mój numer 243.
Pozdrawiam
jacek.rower

Postprzez danijel » 07 Lip 2012, 14:04

Witaj,
Od jakiegoś czasu szukałem osób z którymi mógłbym pojeździć amatorsko 1-2 razy w tygodniu.