Objazd w Michałowie

Forum Maratonów Kresowych - sezon 2012

Objazd w Michałowie

Postprzez tomek » 22 Maj 2012, 06:03

Objazd trasy: niedziela 27 maja, start na plaży w Michałowie o godz. 11.00.
Image
tomek

Re: Objazd w Michałowie

Postprzez jacek.rower » 25 Maj 2012, 07:46

Witam

Zamierzam przyjechać rowerem do Michałowa. Planuję wyjazd ok 8:00. Chciałbym pojechać drogami leśnymi w ramach treningu (jestem amatorem :)). Na razie planuję jechać trasą maratonu z Białegostoku do Królowego Mostu i tam odbić gdzieś w prawo. Jeżeli ktoś chciałby dołączyć to zapraszam. Będę czekał 10 min. tam gdzie spotykacie się na treningi w czwartki (pod Tesco na ul. 27 Lipca) o godzinie 8:00.
Startuję na maratonie z numerem 243 ( taki stary scott) ja w miarę młody:).

Do zobaczenia w Michałowie

p.s. Miałem jechać też na skandię do Lublina, ale moja rodzina nie chce. Więc samemu nie pojadę. Może ktoś z was poszukuje transportu, to w 80% jeszcze jestem chętny na wyjazd. Koszt benzyny to u mnie jakieś 300 zł (może wystarczy 200 zł). Mogę zabrać 4-5 osób z rowerami w środku (powinny wejść), wtedy byłoby ekonomicznie.Wariant max. to 8 osób ale wtedy rowery na przyczepce. Samochód jest stary więc nie wykluczam, że może nie dojechać :).( Do Augustowa dotarłem).Chciałem jechać w sobotę rano, by móc jeszcze raz czy dwa objechać trasę maratonu.
Ale z wyjazdu nici, chyba że znajdzie się jeszcze kilku napaleńców jak ja.

Pozdrawiam
Jacek
jacek.rower

Postprzez tomek » 27 Maj 2012, 16:06

I jak wrażenia po objeździe co ciekawego czeka na nas zawodników ?
Image
tomek

Postprzez jacek.rower » 27 Maj 2012, 18:13

Witam

Jeszcze jestem zasapany. Wróciłem dopiero po 18:00. Opiszę wszystko później. A ile przygód po drodze.
jacek.rower

Postprzez sweeter » 27 Maj 2012, 20:00

Mam miejsce w samochodzie do Michałowa dla dwóch osób z rowerami - jadę przez Augustów. Chętnych poproszę o kontakt na PW.
sweeter

Postprzez jacek.rower » 27 Maj 2012, 21:12

Kilka słów o dzisiejszym objeździe:)